1 oktober 2009

Presentation Rimna

Då var turen kommen till mig att presentera mig, jag heter Anna Maria men kallar mig Rimna på nätet. Hittade denna hobby år 2003-2004 då jag klistrade ihop ett receptalbum, fortsatte med kortmakeri och för ca 2 år sedan knåpade jag ihop min första layout.
Jag hoppar gärma mellan olika stilar och mina alster kan vara allting från väldigt grafiska till lager på lager i shabbystil. Försöker dock alltid sätt min prägel på det jag gör med favoritsakerna, som just nu är vit och kraft CS, blommor, knappar, bling och sömmar.
Stämplar ligger mig varmt om hjärtat och jag går mest igång på textstämplar och collagestämplar. Färglägger gärna med distresser och ibland även med ProMarker pennor.
Det har hunnit bli några alster sen jag började i mars som kreativitös hos netha och Paula. Ska jag välja ut en favorit blir det ändå detta kort, det var det första alstret och jag minns nervositeten innan det var färdigt. Skulle det duga och gjorde jag den fina stämpeln rättvisa, jag gillar den softa färgkombom och dom små detaljerna.

Tack netha och Paula för förtroendet att vara kreativitös, ni är fantastiska och lyckas alltid utmana mig med era DT-paket vilket bidrar till min utveckling.