24 juli 2009

Två kort a´la Myamia

Först ut är ett kort där jag använt min nya favoritstämpel, vingarna från Maya Road. Jag har "fyllt" vingarna med gul stickles. Stickles är nog min nya favoritgrej, det blir så himla effektfullt när man använder det. Papper som jag använt är gul cardstock från Bazzill och det rutiga pappret kommer från Pink paislee, Fascinating Bewitching. Även alfabetet är från Pink paislee, Holly Doodle. Sedan har jag använt tre blommor som dekoration, två pappersrosor och en paljettblomma.

På kort nummer två har jag fått ugglefnatt ;) Ugglorna är utklippta från ett papper från American Crafts, Craft fair - Lucy Hootski. Kortstommen är utskuren från Bazzill Dotted Swiss, runt om kortstommen har jag kletat med akrylfärg från Making memories. Alfabetet är samma som på det tidigare kortet. De gula ursöta små pärlorna kommer från Kaiser craft och är supersmidiga när man vill lyxa till ett projekt.


Det var allt för mig idag, må gott!
Myamia