22 juli 2009

Mera från Myamia!

Här har jag scrappat en layout om min svägerskas mindre lyckade wakeboard-premiär. Taskigt kanske ni tänker... nej då! Tack vare denna layouten pratar hon nu om att hon vill göra ett nytt försök. Blir hon ett proffs vet alla vem dom ska tacka. ;) *fniss*


Som bakgrund har jag använt pappret "American Crafts - Craft Fair, Fannie Mendel". Klamrarna har jag ritat av och klippt ut i pappret " Pink Paislee - Fascinating Bewitching". Jag har även klippt ut en ram i "Kraft cardstock" som jag sedan sytt fast med symaskinssöm. Jag valde den röda tråden för att framhäva det röda i flytvästen plus att jag ville få in mer färg i layouten. Som dekoration har jag använt knappar och en "Cherry Blossom". På det stora fotot har jag använt en stämpel från Catslife, den heter "Once upon a time".

//Mya