9 december 2010

Lucka 9


Julafton närmar sig med stora kliv.Jag tycker att det är roligt att göra fina paket till julklapparna så när jag hittade en mall på dessa små söta askarna så var jag bara tvungen att göra ett par stycken. Stommen har jag vikt av cardstock. 

På den röda asken har jag embossat vita snöstjärnor med en stämpel från Inkido. Den gröna asken har jag dekorerat med en bit mönstrat papper och en av PaperMaze egna stämplar......Tyra tomte.


På den röda asken har jag dessutom satt en julklappstag. Jag har satt ihop två stämpelmotiv med ett rödrutigt band. PaperMaze stämpel med definitionen av ordet julklapp är kul tycker jag och passar jättebra på julklapparna. Tillsammans med Inkidos stämpel jultag blev det en perfekt julklappstag.



På baksidan på den gröna asken har jag satt fast Inkidos jultag. Så till själva mallen då. Vill man göra större askar så går det säkert bra att öka på måtten.


Stämplar, embossingdyna och embossingpulver finns att köpa i PaperMaze shop. Ha det bra och ta det lugnt med julstöket.

Kram