28 februari 2010

Lycka...

Lycka kan vara så många olika saker. Jag minns hur lycklig jag var som liten när jag hoppade i vattenpölarna. Eller som när jag och ett par kollegor, på förskolan jag arbetade på då, hoppade i den värsta vattenpölen på hela gården. Alla barnen stod och gapade och stirrade på oss, de tyckte vi var galna, vuxna gör inte så. Efter en stund släppte det och vi hoppade allihop som galna, vi var dyngsura när vi väl kom in.

Jag kan lova, att gå lite utanför ramarna som vuxen och hoppa i vattenpölarna är underbart och riktigt roligt. Så ni som ännu inte testat - gör det!


Från dessa härliga tillfällen har jag valt texten till mitt kort - lycka är att hoppa i en vattenpöl! Passade så bra till de härligt glada papperen i serien Umbrella från Prima Marketing.

Materiallista:
Cardstock
Mönstrat papper - Splash
Randigt papper - Sweet talk
Thickers
Blomma
Dymoband