4 november 2009

Julpåsar


Jag fortsätter på mitt tema julklappar och tags. Denna gången blev det vanliga bruna påsar som blivit tillpiffade för att passa under granen!


Denna påse skar jag av en bit på och klippte ut ett lock på ena sidan med en mönstersax. Stämplade med järneksstämplen från Inkido direkt på påsen med distressdyna. Färglade bladen lätt med färg från samma dyna. Tagen är från Inkido, fast jag klippt ner den lite för att passa påsen bättre i storlek. Små söta runda bokstavstickers som med säkerhet kommer bli en favorit framöver bildar orden God Jul.


Denna påse är en smalare variant och den valde jag att klä fram och baksida med ett härligt papper från Making Memories. Skar till så det blev en rundad avslutning och stansade ut ett cirkelhål som handtag. Lite band på toppen gör det där lilla extra.



Valde att fästa etiketten direkt på påsen med 3D kuddar. Dekorerade tagen med några stämplar, blomma och änglavingar som jag embossat vita. Har även färgat in kanterna med distressdyna.



Materiallista:
Järnekstämpel från Inkido
Hjärtstämpel från Inkido
Tag från Inkido