10 juli 2009

Vacker låda från Annika

När jag fick den här asken med choklad av min sambo härom dagen så såg jag direkt att det kunde bli en riktigt fin liten presentask. Det passade jättebra att börja använda alla fina saker som kom i mitt DT-paket. Det var faktiskt inte alls så pilligt som jag tänkt mig.


Utsidan till lådan är först klädd med cardstock. Sedan satte jag ett mönstrat papper från den högra långsidan och som sedan täckte hela locket, detta blev framsidan på kortet.


Jag gjorde det lite enkelt för mig med själva lådan. Satte en bit mönstrat papper på kortsidornas utsida och på ena sidan satte jag en brad både för dekoration och för att kunna öppna asken lite lättare. Inuti lådan la jag ett papper i botten.


Jag har använt:

- Bazzill cardstock
- Fascinating - Spectacular (Pink Paislee)
- Black Finial (Jenni Bowlin)
- Stämpel - Annons för Woodworths (Time to stamp)
- Rött organzaband
- Cherry blossom
- Vingar
- Pärlfloss

Hoppas jag kunde ge lite inspiration!
kram Annika