9 maj 2009

Mera Jennie



Från början var detta kortet tänkt att bli helvitt, men som vanligt när jag tänker att jag ska göra det så ändras det lite på vägen. Prima notebladet pockade på min uppmärksamhet igen så jag kunde inte låta bli att använda det. Samma noteblad är i bakgrunden bakom ängelflickan, scallopeborden och de utstansade blommorna. Man får ut så mycket av dem, de är hela 10x15 cm.

Crafty Individual - CI-179 stämplen är med även på detta kortet. Här har jag använt mig av ramen. Stämplat den med watermarkdyna på ett vittpapper och sen embossat med transperant pulver.

Änglelflickan från Stampinback är så underbar och finns även i en mindre variant (tyvärr slut i butiken för tillfället).

Blommorna som skymtar i bakgrunden är Lace-Cardstock som du just nu kan fynda under REA-kategorin. Blingstenarna hittar du under kategorin "Nyheter".

Ha en härlig dag!
//Jennie