19 april 2009

Premiär för Sockergrynet!

Mitt första dt-paket från Paula och Netha innehöll massor av härliga papper och dekorationer från bl a. Pink Paislee.
Av detta paket skapade jag 3 layouter och 1 kort.

Min ängel;
Första layouten handlar om min lilla blonda son med guldlockar. Älskar det här kortet där han står och väntar på sin storasyster och kompis som kommer hem.
Till denna layout har jag använt papprena Pink Paislee – Fetching Rugged och remsan under kort är Pink Paislee Fascinating Alluring. Vingar (stora) som jag fäst på kortet. Titeln består av American Craft Thickers och Pink Paislee Fashion script white. Dekorationer också från Pink Paislee (Chipboard elements). Till journaling har jag använt mig av ett journaling card blomma från Suzy Zoo .
Julia.
Jag älskar det här kortet på min mellersta dotter att jag nog kan scrappa det om och om igen.
Här har jag använt mig av Cardstock Bazzill Orange Peel black, Pink Paislee Eye Poping och Alluring. Dekorationer är klippta ur pappret Eye Poping, Pink Paislee (Chipboard elements), metalldekorationer i form av fjädrar men som kunde användas som blad, brads och cremefärgade stora rosor. Titel Julia är Pink Paislee Fashion script Black.

kram, Marie
http://sockergrynet.se/
anm. vi delar upp hennes fina alster på 2 inlägg. //netha