6 april 2009

Inspiration från Myamia

Mitt senaste paket från Paula och Netha innehöll massor av härliga varor från bla. Pink Paislee. Först ut kommer två layouter som jag skapat med det härliga paketet.


En härlig färgkombination av turkost och orange. Jag har använt mig av 3 papper från Pink Paislees serie "Fetching". Bakgrundspappret och sedan 2 utklippta motiv från två andra. Sedan har jag använt mig av läckra turkosa dekorationer, tygvingar och paljettband. De glittriga "swirlarna" är en chipboard från Pink Paislee - "Fascinating". Jag har penslat på lim på baksidan av chipboarden och strött på turkost glitter, även det från Pink Paislee (Pixee Stix, Blueberry). Titeln "Jag" är stickers från Pink Paislee, de heter Winsome Fetching. Tickets (som jag satt titeln på) hittar ni i butiken, de finns i flera härliga färger. De är otroligt användbara, jag ÄLSKAR dem!!!


En layout som handlar om lyckan om att det nu är vår. Papper, brads, chipboard, alfabet från pink Paislee. En ny modell av söta tickets. Jag har sprutat lite sprayfärg på den vita (bazzill) bakgrunden.

Hoppas ni får en fin vecka!

/ Myamia