24 augusti 2008

Söndag igen!

Nu närmar sig mässan med stormsteg.

Massor med spännande förberedelser för att det ska bli så fint som möjligt. Vi kreativitöser är så nyfikna på vad netha och Paula har hittat på....

Här får ni se en layout gjord av mig, Maria. När jag fick hem de underbara papprena från Making Memories var jag bara tvungen att klippa ut stjälkarna från pappret 5th Avenue, Elisabeth Berry.

Har även använt mig av snygga tickets och på dem har jag satt min titel som består av thickers "Sprinkles" från American Crafts. Häftapparaten har gått varm, som på de flesta av mina layouter... *skratt* Sen har jag fått använt min symaskin lite oxå, det gör jag alldeles för sällan.

Ha en fortsatt bra dag!

Glöm inte av tävlingen, mer info i inlägget under...

Kram från Kreativitös Maria