28 juni 2008

Helgen är här!

Denna vecka har gått fort minsann, det rör sig i shoppen och barnen har sommarlov.

Men jag har lovat en vecka att jag (netha) skall hosta fram en tävling. Och jag har funderat och funderat och nu kom jag på det.

Jag är ju urkass på att använda mönsterpapper och dekorationer, jag älskar ju mina stämplar och bygger ju gärna kort därifrån. Men sen ser man Karin och Jennie och många fler som bara poppar upp med ett kort som bara är sååå gulligt och snyggt med en massa dekorationer och kanske en stämpel med, men de använder sig av mönsterpapper och då gärna flera, samt en hel del dekorationer.

Jag vill med lära mig hur man gör kort med bara papper och dekorationer, och ni skall hjälpa mig tänkte jag..

Gör ett kort med minst 2 mönsterpapper och dekorationer också ska det vara väldigt färgglatt, för som ni vet så älskar vi färgglatt och dekorationer och mönsterpapper skall ju helst vara sånt vi har i butiken.

Ni stämplare kan var lugna, det kommer en utmaning till er med snart.

Jag, Paula samt Kreativitöserna väljer sedan ut en vinnare som får ett presentkort på 200:- som du kan handla för i butiken. Alstrena skall ni skicka till info@papermaze.se , skall vi säga senast den 15 juli.

Sen skall jag försöka mig på att göra ett kort med bara mönsterpapper och dekorationer och visa här i bloggen, jag har lagt mig i träning, men jag får inte riktigt till det.

Skall be våra kreativitöser komma med lite alster med, fast de får ju inte vara med i tävlingen.

Idag visar vi några kort som vår Kreativitös Karin har gjort, visst är de fina. Det är en Catslife artdoll stämpel, samt poststämplarna från Crafty Individual, guldvingar från Paper Artsy, Journal Tickets och småtickets från Tim Holtz och blommorna från Prima och banden från PaperMaze, och så finns ju allt förstås att köpa hos PaperMaze, ni vet butiken med de goa färgerna.

Ha nu en riktigt god helg, nästa vecka skall vi titta lite mer på Annikas och Myamias alster med.