13 juni 2008

Fredag...........

........ visst är det härligt!
Nu skall det njutas av ännu en helg!
Paula har varit i Stockholm ett par dagar, tänk att få njuta av en Stockholmsresa, tåg, hotellrum, shopping, dock lite kurs, men alldeles ensam. Ojoj vad skönt.
Nu har två av Kreativitöserna fått sina små paket, och paketen är så olika, så det skall verkligen bli skojsigt att få se vad de hittar på.
Annars finns det väl inte så mycket att berätta just nu, vi har 2 ordrar som måste fastnat i tullen, det känns mindre roligt, för vi har väntat och väntat, men snart hoppas jag de kommer.
Jag (netha) skall rita en skiss, eller skapa en utmaning för er i helgen, jag får väl använda fantasin eftersom jag inte fått in ett enda tips. :-)
Ha en underbar helg, idag är det faktiskt lite mulet här för första gången på mycket länge, tänk om vi får regn.

Idag visar vi ett gäng ATC jag (netha) gjorde till en swap hos Cherry Pie, där de bara fick förekomma deras stämplar och vara i färgerna jordgubb, aqua och vanilla. Dabber i bakgrunden, bubblor med chalk och sedan stämplat med olika stämplar därifrån och allt har vi ju förstås i PaperMaze shoppen .
Ha en bra helg!